dinsdag 26 januari 2010






Lieske haar nieuwste en een katoenen kussenovertrekje. (25-01-10)
Met ritssluiting deze keer.
Haar eerste is eentje van badstof en met velcro. (21-01-10)
En dan heb ik een zakje gemaakt voor onze GPS.. we gebruikte dus een kous. En bij deze dan maar eentje gemaakt.. alweer en oefening. Heb dan van mijn zoontje zijn broek de pijpen afgedaan, want was ééntje voor weg te doen (alweer een kapotte knie)en dat is het resultaat. In de toekomst zou ik graag wel willen veranderen, ofwel ritssluiting of Flapje aanmaken.

2 opmerkingen:

  1. Superleuk, je eigen blogje! Ik vind 't ook handig om zo 'n overzicht te hebben van wat je allemaal maakt. En gelijk ik al zei.. héél mooie dingen al dat je maakt. Ik sta versteld! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nathalie,
    fantastisch dat je het dan toch hebt gedaan, een eigen blog!!! Wat kan jij al énorm goed overweg met je naaimachine! Onvoorstelbaar!!!
    Blijkbaar krijg je de smaak toch goed te pakken.
    Nog veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen